Mads Ostberg a visszavonuláson gondolkodott. Mads Ostberg arról beszélt, hogy az ERC-ben elért legutóbbi eredményei után azon gondolkodott, hogy visszavonul a ralizástól, és nem áll szándékában többé Rally1-es ülésre pályázni. Miközben elismerte, hogy célja a versenyzés és a szórakozás a futamokon.
-
Martini Racing Competition H-2 PD (6 Pontos) 🔥
273,05 € Ár az ÁFA-t tartalmazza Kosárba Ennek a terméknek több variációja van. A változatok a termékoldalon választhatók ki -
Martini Racing Replica ’00 🔥
1143,00 € Ár az ÁFA-t tartalmazza Kosárba Ennek a terméknek több variációja van. A változatok a termékoldalon választhatók ki -
Martini Racing Top 🔥👞
191,77 € Ár az ÁFA-t tartalmazza Kosárba Ennek a terméknek több variációja van. A változatok a termékoldalon választhatók ki
A norvég pilóta utoljára 2018-ban versenyzett a rali-világbajnokság legmagasabb szintjén, amikor a Citroen Racing-nél aláírt egy teljes szezonra szóló programot, de 2019-től 2021-ig a WRC2 osztályba esett vissza. 2023-ban úgy döntött, hogy nyolcból hét fordulón vesz részt a rali Európa-bajnokságon, ahol mindössze egy versenyt nyert – #Rally Hungary és kétszer végzett dobogós helyen – #Rally Serras de Fafe, #Rally Liepaja -.
Viszont elszalasztotta a lehetőséget, hogy megszerezze első ERC koronáját, mivel Hayden Paddon nyerte az idei bajnokságot a Hyundai i20N Rally2-vel.
“Nagyon fontos, hogy őszinte legyek, azt hiszem, minden érintett számára. Nehéz évünk volt, sok problémánk volt, és természetesen nem ez volt a tervünk az év elején” – mondta Østberg.
Mads Ostberg a visszavonuláson gondolkodott.
“Mindig nehéz, ha tudod, hogy törött a kardántengelyed és két futamból is törött kardántengellyel állsz ki, tudod, hogy nem tehetsz semmit, de egy versenyzőnek amúgy sem jó érzés – az önbizalom miatt – ilyen típusú ralikon részt venni.”
“Nagyon fontos volt a számomra, a csapatnak és a navigátorom számára is, hogy ilyen eredményt érjünk el. Így egy kicsit bizonyítsunk, és lássuk, hogy még mindig élvezhetjük ezt a játékot, és még mindig versenyképesek lehetünk a játékban.”
“Szóval nem folytatnám tovább, ha erre nem lennék képes, de azt hiszem, ez az eredmény több szempontból is fontos volt emiatt.”
“Már régóta ralizok, és tudom, hogy már nem vagyok fiatal tehetség, de elég sok mindent elértem már a játékban.”
“Tulajdonképpen már sok álmom valóra vált, szóval már nem küzdök azért, hogy egy gyári Rally1-es autóba kerüljek.
Mads Ostberg a visszavonuláson gondolkodott.
“Azért vagyok itt, hogy élvezzem, hogy versenyképes vagyok és, hogy jól érezzem magam, valószínűleg én lennék az első, aki, ha úgy látom, hogy már nem tudok ott lenni, ahol szeretnék, alapvetően nem csinálnám tovább. Ennyire egyszerű ez.
“Még mindig nagyszerű szponzoraim vannak és még mindig jó szerződéseket kapok, és képes vagyok a játékban maradni az irántuk érzett tisztelet miatt. Versenyképesnek kell lennem. A magam és a családom tiszteletére meg kell érnie, hogy elutazzak ezekbe az országokba és folytassam.
“Végül is azért ralizunk, mert jól akarjuk érezni magunkat, de én nem érzem jól magam akkor, ha nem a csúcson versenyzek.
“A Rally Hungary-t végig nagy mosollyal az arcomon csináltam végig, szóval ebben az értelemben azt gondolom, hogy ez elég kritikus volt, mondjuk úgy, a jövőnk szempontjából”.
“Végül is ez az, amiért ott vagyunk, hogy élvezzük, szórakoztassunk és szórakozzunk.
“És ha nem szórakozom, akkor nincs értelme.
“De én jól érzem magam, élvezem.
Forrás: rvo.hu