A Gyakran Ismételt Kérdések (GYIK) listáját megtalálja.

Az avc.hu ezzel a menüponttal azoknak szeretne segíteni akiknek kérdésük van és nem szeretnének e miatt felkeresni minket. Bár erre semmi szükség bármikor állunk minden kedves érdeklődő rendelkezésére akár e-mailben az info@avc.hu vagy az info@autoversenycuccok.hu címeken. Vagy telefonon a +36 70 417 4777. Természetesen nem minden kérdésre adunk itt választ, ha valami másra szeretne keressen fel bátran minket.

  • A Weboldalon található termékek készleten vannak?

Sajnos a termékek nagy száma miatt ezeket rendelésre tudjuk behozatni. Ennek a lefutási idejét mindig rendeléskor szoktuk megadni így ha nem felel meg akkor természetesen töröljük a rendelést.

  • Mennyi a várható szállítási idő ruházati termékek és kiegészítők rendelésekor?

Ez természetesen a termék típusától függ, a ruházati termékek és kiegészítők ha van készleten a beszállítómnál akkor az aktuális szállítmánnyal érkezik ami általában két hetente van. De persze ez mindig változó tehát minden esetben forduljon hozzánk ha pontosabb tájékoztatást szeretne kapni. Általában három hét alatt szokott megérkezni a megrendelt termék. Ebbe az időbe beleszámoljuk ha utánvételes átvétellel történik a megrendelés.

  • Mennyi a várható szállítási idő felnik rendelésekor?

Ez szintén több dologtól függ, a gyártó készletétől valamint a világban történt eseményektől függ. Általában ha a kiválasztott termék van készleten akkor három hét alatt szokott megérkezni a megrendelt termék. Minden esetben a gyártótól közvetlenül rendeljük meg a felniket.

  • Milyen plusz költséggel jár a termékek megrendelése?

A Braid és Speedline felnik, valamint speciális termékek rendeléskor számolunk fel plusz költséget, de ezt érdeklődés vagy rendelés után ( pl.: Sparco bukócső ) minden esetben közöljük. Ennek pontos összegéről akkor tudunk nyilatkozni, ha lekérdezzük a terméket. A felnik esetében ez a darabszámtól is változik.

  • Mennyi a várható szállítási idő egyedi termékek rendelésekor?

A Sparco és a Bell termékei közül van lehetőség egyedi méretezésre valamint egyedi megjelenésre. Ez nem mindenre vonatkozik csak a termék leírásban feltüntetett típusokra. Ezek a termékek ( pl.: overallok, kesztyűk, cipők, sisakok ) beszerzési ideje általában öt-hat hét is lehet. De pontos információt érdeklődés vagy rendelés után tudunk közölni.

  • Mennyi  idő amíg a várható szállítási időpont megérkezik a kiválasztott termékről?

Mi a levelekre általában még aznap reagálni szoktunk, a beszállítótól való válasz általában két-három napon belül érkezik meg. De persze ez szintén változhat, de ennél pontosabb információt előre nem tudunk közölni csak az eddigi tapasztalatainkra alapozunk.

  • Mikor van szükség előleg kifizetésére?

Az 50e forint felett és egyedi termékek megrendelése esetén 40% előleget szoktunk kérni. Braid és Speedline termékek esetén pedig a teljes rendelési összeg 40%-át szoktuk kérni átutalva a Kapcsolatok  menüpontban található számlaszámunkra. Erről természetesen előleg számlát állítunk ki.

  • Van lehetőség szponzorációra, bármilyen támogatásra?

Sajnos a vállalkozásunk kis költségvetéssel rendelkezik, ezért pénzbeli támogatásra nincsen lehetőségünk, viszont termékek rendelésekor a rendelés mértékétől függően százalék kedvezményt tudunk biztosítani. Ez általában 5-10% kedvezményt tartalmazhat. De ez nem a weboldalunkon található összes gyártó termékre vonatkozik csak a Sparco, Alpinestars, Mechanix wear, Bell gyártmányaira.

  • Van lehetőség használt termékek eladására és vételére?

Nincsen, mi csak a gyártó által küldött új termékeket forgalmazzuk, az Akció menüpont alatt található a szintén új és készleten lévő termékeink kedvezőbb árban.

  • Az Akciós termékek hibásak?

Nem, ezek nagyrészt csak kifutott modellek, vagy mások által méret probléma miatt megmaradt árukészlet. De minden esetben a termékek megnyitásakor a leírásban ezt feltüntetjük. Sajnos ezeknél a termékeknél méret probléma esetén nincsen lehetőség cserére ilyen esetben a termék árát visszautaljuk, vagy készpénzben visszaadjuk. Ebben a helyzetben előtte a kiállított számlára szükségünk van a le sztornózás miatt.

Ha bármi más kérdése van a A Gyakran Ismételt Kérdések (GYIK) tartalmon kívül akkor forduljon hozzánk bizalommal a fent látható elérhetőségek egyikén.

Üdvözlettel: In-Car-Tel Kft.