RBF 700🛱

16,76  Ár az ÁFA-t tartalmazza

Verseny fĂ©kolaj, teljesen szintetikus, fĂ©kfolyadĂ©k hidraulikus mƱködtetĂ©sƱ fĂ©k- Ă©s vĂĄltĂłrendszerekhez, 100 %-ig szintetikus fĂ©kfolyadĂ©k minden olyan jĂĄrmƱhöz, ahol a hidraulikus mƱködtetĂ©sƱ fĂ©kekhez Ă©s vĂĄltĂłkhoz elƑírĂĄs a szilikon-mentes szintetikus folyadĂ©k, 1 kiszerelĂ©sben, felhasznĂĄlĂĄsi terĂŒlet: VersenyautĂłk, motorok

Engedélyezett utånrendelésre

A Motul RBF 700🛱 Motor KenƑanyag.

Bemutatjuk a RBF 700🛱 kenƑanyagot a kivĂĄlĂł kiegĂ©szĂ­tƑt fĂ©k Ă©s vĂĄltĂłja szĂĄmĂĄra.

A Motul termĂ©kek tartalma mĂ©lyen a mĂĄrka törtĂ©netĂ©ben gyökeredzik, a lehetƑ leginnovatĂ­vabb, hatĂ©konyan mƱködƑ Ă©s mĂ©g jobban teljesĂ­tƑ kenƑanyagok utĂĄn törtĂ©nƑ folyamatos kutatĂĄsban.

Igazi ĂĄsz a Motul kutatĂĄs-fejlesztĂ©s rĂ©szlege, aminek a cĂ©g a vezetƑ piaci pozĂ­ciĂłjĂĄt köszönheti.

A Suzuki, Yamaha, Aprilia mind a Motullal kooperĂĄl a moto GP-ben, a Brabus pedig a nagy teljesĂ­tmĂ©nyƱ tunning gĂ©peihez ajĂĄnlja a Motul prĂ©mium kenƑanyagait.

A Subaru és az orosz Ural szintén a Motul-t tölti legszívesebben gépeibe.

Átlagos felhasznĂĄlĂĄs esetĂ©n mindig jĂł vĂĄlasztĂĄs a Motul, mert autĂłinkhoz Ă©s motorkerĂ©kpĂĄrjainkhoz a legmegfelelƑbb összetĂ©telƱ motorolajat talĂĄljuk a Motul emblĂ©ma alatt.

Teljesen szintetikus fékfolyadék hidraulikus mƱködtetésƱ fék és våltórendszerekhez.

100 %-ig szintetikus fĂ©kfolyadĂ©k minden olyan jĂĄrmƱhöz, ahol a hidraulikus mƱködtetĂ©sƱ fĂ©kekhez Ă©s vĂĄltĂłkhoz elƑírĂĄs a szilikon mentes szintetikus folyadĂ©k.

Kimondottan versenygĂ©pek magas hƑmĂ©rsĂ©kletnek ellenĂĄllĂł fĂ©keihez (acĂ©l vagy karbon) Ă©s vĂĄltĂłihoz kĂ©szĂŒl.

KĂŒlönösen kivĂĄlĂł hƑállĂł kĂ©pessĂ©g Ă©s hƑ stabilitĂĄs.

RendkĂ­vĂŒl magas forrĂĄspont (336 °C), amely meghaladja a hagyomĂĄnyos szilikon mentes DOT 5.1 / szilikon bĂĄzisĂș DOT 5 ( 260 °C ) Ă©s DOT 4 ( 230 °C ) Ă©rtĂ©keit.

Nagyon hatĂĄsossĂĄ teszi a fĂ©kezĂ©st mĂ©g szĂ©lsƑsĂ©ges körĂŒlmĂ©nyek között is.

A fĂ©kekhez terelendƑ hƱtƑ lĂ©gmennyisĂ©g csökkentĂ©se lĂ©nyegesen kedvezƑbb aerodinamikai kialakĂ­tĂĄst biztosĂ­t a versenyautĂłk szĂĄmĂĄra.

EsƑs idƑben is hatĂ©kony.

A nagyon magas nedves forrĂĄspont ( 205 °C ), amely meghaladja a hagyomĂĄnyos szilikon mentes DOT 5.1 ( 180 °C ) Ă©s DOT 4 ( 155 °C ) Ă©rtĂ©keit, mĂ©g esƑs idƑben is hatĂ©kony fĂ©kezĂ©st garantĂĄl.

A fĂ©kfolyadĂ©kok hajlamosak elnyelni a levegƑ nedvessĂ©g tartalmĂĄt, aminek eredmĂ©nye a forrĂĄspont csökkenĂ©se lehet, ez pedig a fĂ©kfolyadĂ©k fölforrĂĄsĂĄnak kockĂĄzatĂĄt növeli.

Ásvånyi és szilikonos fékfolyadékokkal tilos keverni.

Figyelem: Kimondottan a motorsportban hasznĂĄlt jĂĄrmƱvekhez kerĂŒlt kifejlesztĂ©sre!!!

A MOTUL RACING BRAKE FLUID 700 fékfolyadékot a nagy terhelés következtében gyakrabban kell cserélni, mint a mindennap hasznålatos fékfolyadékokat.

A MOTUL RBF 700🛱 Brake Fluid, 100% szintetikus kenƑanyag, fĂ©kfolyadĂ©k hidraulikus mƱködtetĂ©sƱ fĂ©k- Ă©s vĂĄltĂłrendszerekhez.

A RBF fékfolyadékot a nagy terhelés következtében gyakrabban kell cserélni, mint a mindennap hasznålatos fékfolyadékokat.

MinƑsĂ©g: 100% szintetikus

SzabvĂĄnyok : FMVSS 116 DOT 4; SAE J1703; ISO 4925, RBF 700 Factory Line

MƱszaki informåciók:

SzĂ­n: BorostyĂĄn

Szåraz forråspont, 336 ° C / 636 ° F

Nedves forråspont, 205 ° C / 401 ° F

ViszkozitĂĄs -40 ° C-on (-40 ° F) 1580 mmÂČ / s

Viszkozitås: 100 ° C-on (212 ° F), 2,06 mm2 / s

SzabvĂĄny: FMVSS 116 DOT 4; SAE J1703; ISO 4925

0,5 l kiszerelĂ©sben elĂ©rhetƑ.

De több termĂ©ket mĂ©g itt talĂĄl: Motor KenƑanyagok

1./2.kép  motulrbf700brakefluid 0,5 l

TovĂĄbbi informĂĄciĂłk

Tömeg 1,5 kg

Érdekelhetnek mĂ©g…

Fontos InformĂĄciĂł!

Kedves ÉrdeklƑdƑ/Vásárló!

A weboldalon a 2024-es termĂ©kek Ă©s ĂĄrak frissĂ­tĂ©se folyamatban van. KĂ©rjĂŒk rendelĂ©s elƑtt Ă©rdeklƑdjön e-mailben az info@avc.hu elĂ©rhetƑsĂ©gen a termĂ©k/termĂ©kek elĂ©rhetƑsĂ©ge Ă©s ĂĄra miatt. KöszönjĂŒk a megĂ©rtĂ©st.

Azokra a termĂ©kekre ahol a cikkszĂĄm 2024-el kezdƑdik ez a felhĂ­vĂĄs nem vonatkozik.

In-Car-Tel Kft.

This will close in 23 seconds