TehĂĄt a Motul RBF 700đą Motor KenĆanyag.
A Motul termĂ©kek tartalma mĂ©lyen a mĂĄrka törtĂ©netĂ©ben gyökeredzik, a lehetĆ leginnovatĂvabb, hatĂ©konyan mƱködĆ Ă©s mĂ©g jobban teljesĂtĆ kenĆanyagok utĂĄn törtĂ©nĆ folyamatos kutatĂĄsban.
Igazi ĂĄsz a Motul kutatĂĄs-fejlesztĂ©s rĂ©szlege, aminek a cĂ©g a vezetĆ piaci pozĂciĂłjĂĄt köszönheti.
A Suzuki, Yamaha, Aprilia mind a Motullal kooperĂĄl a moto GP-ben, a Brabus pedig a nagy teljesĂtmĂ©nyƱ tunning gĂ©peihez ajĂĄnlja a Motul prĂ©mium kenĆanyagait.
A Subaru Ă©s az orosz Ural szintĂ©n a Motul-t tölti legszĂvesebben gĂ©peibe.
Ătlagos felhasznĂĄlĂĄs esetĂ©n mindig jĂł vĂĄlasztĂĄs a Motul, mert autĂłinkhoz Ă©s motorkerĂ©kpĂĄrjainkhoz a legmegfelelĆbb összetĂ©telƱ motorolajat talĂĄljuk a Motul emblĂ©ma alatt.
Teljesen szintetikus fékfolyadék hidraulikus mƱködtetésƱ fék és våltórendszerekhez.
100 %-ig szintetikus fĂ©kfolyadĂ©k minden olyan jĂĄrmƱhöz, ahol a hidraulikus mƱködtetĂ©sƱ fĂ©kekhez Ă©s vĂĄltĂłkhoz elĆĂrĂĄs a szilikon mentes szintetikus folyadĂ©k.
Kimondottan versenygĂ©pek magas hĆmĂ©rsĂ©kletnek ellenĂĄllĂł fĂ©keihez (acĂ©l vagy karbon) Ă©s vĂĄltĂłihoz kĂ©szĂŒl.
KĂŒlönösen kivĂĄlĂł hĆĂĄllĂł kĂ©pessĂ©g Ă©s hĆ stabilitĂĄs.
RendkĂvĂŒl magas forrĂĄspont (336 °C), amely meghaladja a hagyomĂĄnyos szilikon mentes DOT 5.1 / szilikon bĂĄzisĂș DOT 5 ( 260 °C ) Ă©s DOT 4 ( 230 °C ) Ă©rtĂ©keit.
Nagyon hatĂĄsossĂĄ teszi a fĂ©kezĂ©st mĂ©g szĂ©lsĆsĂ©ges körĂŒlmĂ©nyek között is.
A fĂ©kekhez terelendĆ hƱtĆ lĂ©gmennyisĂ©g csökkentĂ©se lĂ©nyegesen kedvezĆbb aerodinamikai kialakĂtĂĄst biztosĂt a versenyautĂłk szĂĄmĂĄra.
EsĆs idĆben is hatĂ©kony.
A nagyon magas nedves forrĂĄspont ( 205 °C ), amely meghaladja a hagyomĂĄnyos szilikon mentes DOT 5.1 ( 180 °C ) Ă©s DOT 4 ( 155 °C ) Ă©rtĂ©keit, mĂ©g esĆs idĆben is hatĂ©kony fĂ©kezĂ©st garantĂĄl.
A fĂ©kfolyadĂ©kok hajlamosak elnyelni a levegĆ nedvessĂ©g tartalmĂĄt, aminek eredmĂ©nye a forrĂĄspont csökkenĂ©se lehet, ez pedig a fĂ©kfolyadĂ©k fölforrĂĄsĂĄnak kockĂĄzatĂĄt növeli.
ĂsvĂĄnyi Ă©s szilikonos fĂ©kfolyadĂ©kokkal tilos keverni.
Figyelem: Kimondottan a motorsportban hasznĂĄlt jĂĄrmƱvekhez kerĂŒlt kifejlesztĂ©sre!!!
A MOTUL RACING BRAKE FLUID 700 fékfolyadékot a nagy terhelés következtében gyakrabban kell cserélni, mint a mindennap hasznålatos fékfolyadékokat.
A MOTUL RBF 700đą Brake Fluid, 100% szintetikus kenĆanyag, fĂ©kfolyadĂ©k hidraulikus mƱködtetĂ©sƱ fĂ©k- Ă©s vĂĄltĂłrendszerekhez.
A RBF fékfolyadékot a nagy terhelés következtében gyakrabban kell cserélni, mint a mindennap hasznålatos fékfolyadékokat.
MinĆsĂ©g: 100% szintetikus
SzabvĂĄnyok : FMVSS 116 DOT 4; SAE J1703; ISO 4925, RBF 700 Factory Line
MƱszaki informåciók:
SzĂn: BorostyĂĄn
Szåraz forråspont, 336 ° C / 636 ° F
Nedves forråspont, 205 ° C / 401 ° F
ViszkozitĂĄs -40 ° C-on (-40 ° F) 1580 mmÂČ / s
Viszkozitås: 100 ° C-on (212 ° F), 2,06 mm2 / s
SzabvĂĄny: FMVSS 116 DOT 4; SAE J1703; ISO 4925
0,5 l kiszerelĂ©sben elĂ©rhetĆ.
De több termĂ©ket mĂ©g itt talĂĄl: Motor KenĆanyagok
1./2.kép motulrbf700brakefluid 0,5 l