RBF 660🛱

13,75  Ár az ÁFA-t tartalmazza

Verseny fĂ©kolaj, teljesen szintetikus, fĂ©kfolyadĂ©k hidraulikus mƱködtetĂ©sƱ fĂ©k- Ă©s vĂĄltĂłrendszerekhez, 100 %-ig szintetikus fĂ©kfolyadĂ©k minden olyan jĂĄrmƱhöz, ahol a hidraulikus mƱködtetĂ©sƱ fĂ©kekhez Ă©s vĂĄltĂłkhoz elƑírĂĄs a szilikon-mentes szintetikus folyadĂ©k, 1 kiszerelĂ©sben, felhasznĂĄlĂĄsi terĂŒlet: VersenyautĂłk, motorok

Engedélyezett utånrendelésre

Tehát a Motul RBF 660🛱 Motor KenƑanyag.

A Motul termĂ©kek tartalma mĂ©lyen a mĂĄrka törtĂ©netĂ©ben gyökeredzik, a lehetƑ leginnovatĂ­vabb, hatĂ©konyan mƱködƑ Ă©s mĂ©g jobban teljesĂ­tƑ kenƑanyagok utĂĄn törtĂ©nƑ folyamatos kutatĂĄsban.

Igazi ĂĄsz a Motul kutatĂĄs-fejlesztĂ©s rĂ©szlege, aminek a cĂ©g a vezetƑ piaci pozĂ­ciĂłjĂĄt köszönheti.

A Suzuki, Yamaha, Aprilia mind a Motullal kooperĂĄl a moto GP-ben, a Brabus pedig a nagy teljesĂ­tmĂ©nyƱ tunning gĂ©peihez ajĂĄnlja a Motul prĂ©mium kenƑanyagait.

A Subaru és az orosz Ural szintén a Motul-t tölti legszívesebben gépeibe.

Átlagos felhasznĂĄlĂĄs esetĂ©n mindig jĂł vĂĄlasztĂĄs a Motul, mert autĂłinkhoz Ă©s motorkerĂ©kpĂĄrjainkhoz a legmegfelelƑbb összetĂ©telƱ motorolajat talĂĄljuk a Motul emblĂ©ma alatt.

Teljesen szintetikus fékfolyadék hidraulikus mƱködtetésƱ fék és våltórendszerekhez.

100 %-ig szintetikus fĂ©kfolyadĂ©k minden olyan jĂĄrmƱhöz, ahol a hidraulikus mƱködtetĂ©sƱ fĂ©kekhez Ă©s vĂĄltĂłkhoz elƑírĂĄs a szilikon mentes szintetikus folyadĂ©k.

Kimondottan versenygĂ©pek magas hƑmĂ©rsĂ©kletnek ellenĂĄllĂł fĂ©keihez (acĂ©l vagy karbon) Ă©s vĂĄltĂłihoz kĂ©szĂŒl.

KĂŒlönösen kivĂĄlĂł hƑállĂł kĂ©pessĂ©g Ă©s hƑ stabilitĂĄs.

Nagyon magas forrĂĄspont (325 °C), amely meghaladja a hagyomĂĄnyos szilikon mentes DOT 5.1 / szilikon bĂĄzisĂș DOT 5 ( 260 °C ) Ă©s DOT 4 ( 230 °C ) Ă©rtĂ©keit.

Nagyon hatĂĄsossĂĄ teszi a fĂ©kezĂ©st mĂ©g szĂ©lsƑsĂ©ges körĂŒlmĂ©nyek között is.

A fĂ©kekhez terelendƑ hƱtƑ lĂ©gmennyisĂ©g csökkentĂ©se lĂ©nyegesen kedvezƑbb aerodinamikai kialakĂ­tĂĄst biztosĂ­t a versenyautĂłk szĂĄmĂĄra.

EsƑs idƑben is hatĂ©kony.

A nagyon magas nedves forrĂĄspont ( 204 °C ), amely meghaladja a hagyomĂĄnyos szilikon mentes DOT 5.1 ( 180 °C ) Ă©s DOT 4 ( 155 °C ) Ă©rtĂ©keit, mĂ©g esƑs idƑben is hatĂ©kony fĂ©kezĂ©st garantĂĄl.

A fĂ©kfolyadĂ©kok hajlamosak elnyelni a levegƑ nedvessĂ©g tartalmĂĄt, aminek eredmĂ©nye a forrĂĄspont csökkenĂ©se lehet, ez pedig a fĂ©kfolyadĂ©k fölforrĂĄsĂĄnak kockĂĄzatĂĄt növeli.

Ásvånyi és szilikonos fékfolyadékokkal tilos keverni.

Figyelem: Kimondottan a motorsportban hasznĂĄlt jĂĄrmƱvekhez kerĂŒlt kifejlesztĂ©sre!!!

A MOTUL RACING BRAKE FLUID 660 fékfolyadékot a nagy terhelés következtében gyakrabban kell cserélni, mint a mindennap hasznålatos fékfolyadékokat.

Egy technoszintetikus vĂĄltĂłolajA MOTUL RBF 660🛱 Brake Fluid, 100% szintetikus kenƑanyag, fĂ©kfolyadĂ©k hidraulikus mƱködtetĂ©sƱ fĂ©k- Ă©s vĂĄltĂłrendszerekhez.

100 %-ig szintetikus fĂ©kfolyadĂ©k minden olyan jĂĄrmƱhöz, ahol a hidraulikus mƱködtetĂ©sƱ fĂ©kekhez Ă©s vĂĄltĂłkhoz elƑírĂĄs a szilikon-mentes szintetikus folyadĂ©k.

Kimondottan versenygĂ©pek magas hƑmĂ©rsĂ©kletnek ellenĂĄllĂł fĂ©keihez ( acĂ©l vagy karbon ) Ă©s vĂĄltĂłihoz kĂ©szĂŒl.

KĂŒlönösen kivĂĄlĂł hƑállĂł kĂ©pessĂ©g Ă©s hƑ stabilitĂĄs.

Nagyon magas forrĂĄspont ( 325 oC ),

amely meghaladja a hagyomĂĄnyos szilikon mentes DOT 5.1 / szilikon bĂĄzisĂș DOT 5 (260 oC) Ă©s DOT 4 (230oC) Ă©rtĂ©keit.

Nagyon hatĂĄsossĂĄ teszi a fĂ©kezĂ©st mĂ©g szĂ©lsƑsĂ©ges körĂŒlmĂ©nyek között is.

A fĂ©kekhez terelendƑ hƱtƑ lĂ©gmennyisĂ©g csökkentĂ©se lĂ©nyegesen kedvezƑbb aerodinamikai kialakĂ­tĂĄst biztosĂ­t a versenyautĂłk szĂĄmĂĄra Ă©s esƑs idƑben is hatĂ©kony.

A nagyon magas nedves forrĂĄspont ( 204 oC ), amely meghaladja a hagyomĂĄnyos szilikon mentes DOT 5.1 ( 180 oC ) Ă©s DOT 4 ( 155 oC ) Ă©rtĂ©keit, mĂ©g esƑs idƑben is hatĂ©kony fĂ©kezĂ©st garantĂĄl.

A fĂ©kfolyadĂ©kok hajlamosak elnyelni a levegƑ nedvessĂ©g tartalmĂĄt, aminek eredmĂ©nye a forrĂĄspont csökkenĂ©se lehet Ă©s ez pedig a fĂ©kfolyadĂ©k fölforrĂĄsĂĄnak kockĂĄzatĂĄt növeli.

Ásvånyi és szilikonos fékfolyadékokkal tilos keverni.

Figyelem: Kimondottan a motorsportban hasznĂĄlt jĂĄrmƱvekhez kerĂŒlt kifejlesztĂ©sre!

A RBF 660🛱 fĂ©kfolyadĂ©kot a nagy terhelĂ©s következtĂ©ben gyakrabban kell cserĂ©lni, mint a mindennap hasznĂĄlatos fĂ©kfolyadĂ©kokat.

MinƑsĂ©g: 100% szintetikus

SzabvĂĄnyok : FMVSS 116 DOT 4; SAE J1703; ISO 4925

MƱszaki informåciók:

SzĂ­n: BorostyĂĄn

Szåraz forråspont, 328 ° C / 622 ° F

Nedves forråspont, 204 ° C / 399 ° F

ViszkozitĂĄs -40 ° C-on (-40 ° F) 1698 mmÂČ / s

Viszkozitås: 100 ° C-on (212 ° F), 2,59 mm2 / s

SzabvĂĄny: FMVSS 116 DOT 4; SAE J1703; ISO 4925

0,5 l kiszerelĂ©sben elĂ©rhetƑ.

De több termĂ©ket mĂ©g itt talĂĄl: Motor KenƑanyagok

1./2.kép  motulrbf660brakefluid

TovĂĄbbi informĂĄciĂłk

Tömeg 1,5 kg

Érdekelhetnek mĂ©g…