A Motul RBF 660🛢 Motor Kenőanyag.
Bemutatjuk az RBF 660🛢 kenőanyagot a kiváló kiegészítőt fékje számára.
A Motul termékek tartalma mélyen a márka történetében gyökeredzik, a lehető leginnovatívabb, hatékonyan működő és még jobban teljesítő kenőanyagok után történő folyamatos kutatásban.
Igazi ász a Motul kutatás-fejlesztés részlege, aminek a cég a vezető piaci pozícióját köszönheti.
A Suzuki, Yamaha, Aprilia mind a Motullal kooperál a moto GP-ben, a Brabus pedig a nagy teljesítményű tunning gépeihez ajánlja a Motul prémium kenőanyagait.
A Subaru és az orosz Ural szintén a Motul-t tölti legszívesebben gépeibe.
Átlagos felhasználás esetén mindig jó választás a Motul, mert autóinkhoz és motorkerékpárjainkhoz a legmegfelelőbb összetételű motorolajat találjuk a Motul embléma alatt.
Teljesen szintetikus fékfolyadék hidraulikus működtetésű fék és váltórendszerekhez.
100 %-ig szintetikus fékfolyadék minden olyan járműhöz, ahol a hidraulikus működtetésű fékekhez és váltókhoz előírás a szilikon mentes szintetikus folyadék.
Kimondottan versenygépek magas hőmérsékletnek ellenálló fékeihez (acél vagy karbon) és váltóihoz készül.
Különösen kiváló hőálló képesség és hő stabilitás.
Nagyon magas forráspont (325 °C), amely meghaladja a hagyományos szilikon mentes DOT 5.1 / szilikon bázisú DOT 5 ( 260 °C ) és DOT 4 ( 230 °C ) értékeit.
Nagyon hatásossá teszi a fékezést még szélsőséges körülmények között is.
A fékekhez terelendő hűtő légmennyiség csökkentése lényegesen kedvezőbb aerodinamikai kialakítást biztosít a versenyautók számára.
Esős időben is hatékony.
A nagyon magas nedves forráspont ( 204 °C ), amely meghaladja a hagyományos szilikon mentes DOT 5.1 ( 180 °C ) és DOT 4 ( 155 °C ) értékeit, még esős időben is hatékony fékezést garantál.
A fékfolyadékok hajlamosak elnyelni a levegő nedvesség tartalmát, aminek eredménye a forráspont csökkenése lehet, ez pedig a fékfolyadék fölforrásának kockázatát növeli.
Ásványi és szilikonos fékfolyadékokkal tilos keverni.
Figyelem: Kimondottan a motorsportban használt járművekhez került kifejlesztésre!!!
A MOTUL RACING BRAKE FLUID 660 fékfolyadékot a nagy terhelés következtében gyakrabban kell cserélni, mint a mindennap használatos fékfolyadékokat.
A MOTUL RBF 660🛢 Brake Fluid, 100% szintetikus kenőanyag, fékfolyadék hidraulikus működtetésű fék- és váltórendszerekhez.
100 %-ig szintetikus fékfolyadék minden olyan járműhöz, ahol a hidraulikus működtetésű fékekhez és váltókhoz előírás a szilikon-mentes szintetikus folyadék.
Kimondottan versenygépek magas hőmérsékletnek ellenálló fékeihez ( acél vagy karbon ) és váltóihoz készül.
Különösen kiváló hőálló képesség és hő stabilitás.
Nagyon magas forráspont ( 325 oC ),
amely meghaladja a hagyományos szilikon mentes DOT 5.1 / szilikon bázisú DOT 5 (260 oC) és DOT 4 (230oC) értékeit.
Nagyon hatásossá teszi a fékezést még szélsőséges körülmények között is.
A fékekhez terelendő hűtő légmennyiség csökkentése lényegesen kedvezőbb aerodinamikai kialakítást biztosít a versenyautók számára és esős időben is hatékony.
A nagyon magas nedves forráspont ( 204 oC ), amely meghaladja a hagyományos szilikon mentes DOT 5.1 ( 180 oC ) és DOT 4 ( 155 oC ) értékeit, még esős időben is hatékony fékezést garantál.
A fékfolyadékok hajlamosak elnyelni a levegő nedvesség tartalmát, aminek eredménye a forráspont csökkenése lehet és ez pedig a fékfolyadék fölforrásának kockázatát növeli.
Ásványi és szilikonos fékfolyadékokkal tilos keverni.
Figyelem: Kimondottan a motorsportban használt járművekhez került kifejlesztésre!
A RBF 660🛢 fékfolyadékot a nagy terhelés következtében gyakrabban kell cserélni, mint a mindennap használatos fékfolyadékokat.
Minőség: 100% szintetikus
Szabványok : FMVSS 116 DOT 4; SAE J1703; ISO 4925
Műszaki információk:
Szín: Borostyán
Száraz forráspont, 328 ° C / 622 ° F
Nedves forráspont, 204 ° C / 399 ° F
Viszkozitás -40 ° C-on (-40 ° F) 1698 mm² / s
Viszkozitás: 100 ° C-on (212 ° F), 2,59 mm2 / s
Szabvány: FMVSS 116 DOT 4; SAE J1703; ISO 4925
0,5 l kiszerelésben elérhető.
De több terméket még itt talál: Motor Kenőanyagok
1./2.kép motulrbf660brakefluid 0,5 l