Martini Racing Pro 2000 Qrt đŸ”„

805,18 

Ár az ÁFA-t tartalmazza

FIA 8855-1999 HomolĂłg, fejkeretes, ĂŒvegszĂĄlas, normĂĄl mĂ©retƱ ĂŒlĂ©s, csĂșszĂĄsmentes szövet betĂ©tek a vĂĄllaknĂĄl, FelhasznĂĄlĂĄsi terĂŒlet: Rally

A Sparco Martini Racing Pro 2000 Qrt đŸ”„ FIA 8855-1999 HomolĂłg VersenyĂŒlĂ©s.

Bemutatjuk a Martini Racing Pro 2000 Qrt đŸ”„ versenyĂŒlĂ©st.

Az overalltĂłl Ă©s a sisakoktĂłl az ĂŒlĂ©sekig a Sparco nyertes partnersĂ©ge visszatĂ©rt a modern autĂłs vilĂĄg szĂ­npadĂĄra.

A hosszĂș tĂĄvĂș ötvözĂ©s eredmĂ©nye a mai legfejlettebb technolĂłgia Ă©s FIA ĂĄltal jĂłvĂĄhagyott szabvĂĄnyok.

OlaszorszĂĄgban a Sparco ĂĄltal tervezett Ă©s kifejlesztett QRT technolĂłgia cĂ©lja a vilĂĄg legkönnyebb ĂŒvegszĂĄlas kereteinek lĂ©trehozĂĄsa Ă©s a jövƑ sportĂŒlĂ©seinek jellemzƑinek meghatĂĄrozĂĄsa.

Ezzel a technolĂłgiĂĄval a Sparco Ășj szabvĂĄnyokat ĂĄllĂ­t fel az ĂŒlĂ©s teljesĂ­tmĂ©nyĂ©re ezĂĄltal csökkentve az egysĂ©gek tömegĂ©t 30% -kal az elƑzƑ ĂŒlĂ©sekhez kĂ©pest.

Ez lehetƑvĂ© teszi, hogy az ĂŒvegszĂĄlas sportĂŒlĂ©seken soha nem lĂĄtott mechanikai szilĂĄrdsĂĄg / tömegarĂĄny ĂĄlljon rendelkezĂ©sre.

A Sparco hihetetlenĂŒl nĂ©pszerƱ Pro 2000 ĂŒlĂ©sĂ©nek ez a legĂșjabb verziĂłja most a QRT (Quick Resin Tech) gyĂĄrtĂĄsi folyamat elƑnyeit Ă©lvezi, ami jelentƑs sĂșlycsökkenĂ©st eredmĂ©nyez a merevsĂ©g Ă©s a biztonsĂĄg kompromisszumok nĂ©lkĂŒl.

QRT gyĂĄrtĂĄsi folyamat a jelentƑs sĂșlycsökkentĂ©s Ă©rdekĂ©ben (csak 8 kg sĂșly).

Kipróbålt és tesztelt kialakítås, amelyet 1995 óta sok bajnok hasznålt.

Mozgatható oldalpårnåk a testre szabott tåmasz és kényelem érdekében.

A mĂ©ly oldalpĂĄrnĂĄk Ă©s az alacsony pĂĄrna a kereten belĂŒl tartjĂĄk a lĂĄbakat a nagyobb biztonsĂĄg Ă©rdekĂ©ben.

A Sparco Martini Racing Pro 2000 Qrt đŸ”„ ĂŒlĂ©s 1995 Ăłta mĂ©rcĂ©t ĂĄllĂ­t fel, Ă©s a QRT gyĂĄrtĂĄsi folyamatnak köszönhetƑen mĂĄra mĂ©g jobbĂĄ vĂĄlt.

Ez 1,1 kg-mal csökkentette az ĂŒlĂ©s sĂșlyĂĄt az elƑzƑ modellhez kĂ©pest.

A vĂĄllakon Ă©s az alappĂĄrnĂĄn csĂșszĂĄsgĂĄtlĂł anyagot hasznĂĄlnak, hogy szilĂĄrdan ĂŒlve maradhasson, a mĂ©ly oldalpĂĄrnĂĄk pedig kivĂĄlĂł oldaltartĂĄst biztosĂ­tanak.

A többi ĂŒlĂ©smodellhez kĂ©pest valamivel nagyobb ĂŒlĂ©sfelĂŒlet kĂ©nyelmesebbĂ© Ă©s kedvezƑbbĂ© teszi a raliversenyzƑk szĂĄmĂĄra.

Alkalmas oldalra Ă©s alapra is, Ă©s kompatibilis minden tĂ­pusĂș FHR eszközzel Ă©s kĂĄbelköteggel.

FIA 8855-1999 jĂłvĂĄhagyva.

AlsĂł közvetlenĂŒl az M8 271×345 alapra rögzĂ­tve.

Az M-8 oldalsĂł rögzĂ­tƑ 290 mm-es tĂĄvolsĂĄggal rögzĂ­tve.

Méret: 12.kép

HĂ©j sĂșly: 6,800 g

Komplett sĂșly: 8,000 g

Méret: L

De több termĂ©ket mĂ©g itt talĂĄl: HomolĂłg ÜlĂ©s

1./2.kép  008016RMRBM  Sötétkék

3.kĂ©p  008016RMRGR  SzĂŒrke

TovĂĄbbi informĂĄciĂłk

Tömeg 20,1 kg
VĂĄlassz szĂ­nt

SötĂ©tkĂ©k, SzĂŒrke

Érdekelhetnek mĂ©g…