KC7-Cmr Fehér 🏎

622,30  Ár az ÁFA-t tartalmazza

Snell-FIA 2016-CMR jóváhagyással, Bell KC7 a CMR standard a FIA és a Snell emlékalapítvány által támogatott, ezt a szabványt úgy fejlesztették ki, hogy könnyű és biztonságos sisak legyen a gokartozáshoz, carbon zárt sisak, 1 színben, több méretben, Felhasználási terület: Kart

A Bell KC7-Cmr Fehér 🏎 SNELL-FIA + CMR-2016 Homológ Kart Sisak.

Bemutatjuk a Bell KC7-Cmr Fehér 🏎 kart sisakot, ami egy gokart specifikus bukósisak, és ugyanazon a kialakításon alapul, mint a HP7 csúcssisakok, amelyet néhány F1-es pilóta használ.

A gokart az egyik fizikailag legkeményebb motorsport-forma, ahol a leggyorsabb gokartok jobb teljesítmény-tömeg arányt produkálnak, mint az F1-es autók ennek az egyik tagja a KC7-Cmr bukósisak.

A világ legjobb versenyzői és bajnokai itt kezdik pályafutásukat, és tökéletesítik tehetségüket a gokart versenyeken.

A gokartozás erőt, éles reflexeket, szív- és érrendszeri állóképességet és fejvédelmet igényel, így ez a sisak megfelel a kihívásoknak.

Az ifjúsági és felnőtt gokart versenyzőknek tervezett Bell Karting sorozat ötvözi a könnyű konstrukciót, a kiváló illeszkedést, szellőzést és az izzadáskezelést egyaránt.

Valamint a teljes kilátást és a megfelelő tömítést, a páramentességet, teljesítményt és a fejlett aerodinamikát.

A Bell folytatja az újításokat így a KC7-Cmr Fehér 🏎 az első ultrakönnyű üvegszálas ifjúsági gokart verseny sisak a piacon.

A fejlett HP7-re épülve és ugyanazt a teljesítménytechnikát alkalmazva, ez a karcsú, aerodinamikus kialakítás fejlett szellőzőrendszert tartalmaz 14 légbeömlő és elszívó csatornával.

Amelyek a hűtés maximalizálására szolgálnak, és egy dupla képernyős páramentesítős plexi (DSAF) 2 mm betéttel megakadályozza a párásodást esős körülmények között.

A KC7-Cmr Fehér a 15 éves kor alatti gokartvezetők számára tervezett FIA / Snell CMR szabvány szerint tanúsítvánnyal.

Kitűnő választás a bajnok versenyzők következő generációjának.

Rendkívül könnyű szénhéj: 1085 g 54–56 méretben és 1230 g 57–59 méretben (+/– 3%).

Fejlett, több sűrűségű, több darabból álló bélés az energiaelnyelés és az ütés teljesítményének maximalizálása érdekében.

Optikai minőségű fröccsentett dupla képernyős ködgátlós plexi (DSAF) 2 mm-es a páramentes és kiemelkedő láthatóság érdekében.

Erőteljes és hatékony felső és állrácsos szellőzőrendszer 14 levegő be- és elszívó csatornával a maximális szellőzés érdekében.

A KC7-CMR 2 különböző héjméretben készül, a kompromisszumok nélküli biztonság érdekében – az 54-es, 55-ös, 56-os méreteknél a D+ méretű, míg az 57, 58, 59 méreteknél valamivel nagyobb E+ héjat használnak.

A légbeszívó rendszer két részből álló középső és oldalsó légbeömlőt tartalmaz (telepítve).

A héj és a plexi kialakítása az aerodinamikai teljesítmény javítására, a belső zaj csökkentésére és az energiagazdálkodási kapacitás növelésére optimalizált.

A hátsó légterelő, a felső és az állrúd burkolatok külön kaphatóak.

Az KC7-Cmr Fehér NEM kompatibilis az FHR Hans horgonyrendszerekkel vagy eszközökkel.

Szintetikus gumi tömítés, amely megakadályozza a szennyeződés és a víz bejutását a sisakba.

Pajzs és csavarkészlet: SE07 2 mm, SV (SE07)

Húzózsinóros sisak táska mellékelve.

Belső tér: fekete nagy szilárdságú – magas kényelemű szövet

A standard kész sisakokat fekete belső színnel szállítjuk.

A Doboz tartalma:

– KC7-Cmr Fehér sisak

– Átlátszó SE07 DSAF 2 mm plexi

– Húzózsinóros sisak táska

Méret: 54-59

Méret: 12.kép

De még több terméket itt talál: Kart Sisak

1311003 (54)

1311004 (55)

1311005 (56)

1311006 (57)

1311007 (58)

1311008 (59)

1./2.kép  131100X  Fehér

További információk

Tömeg 3 kg
Válassz méretet

54, 55, 56, 57, 58, 59

Érdekelhetnek még…

Fontos Információ!

Kedves Érdeklődő/Vásárló!

A weboldalon a 2025-ös termékek és árak frissítése folyamatban van. Kérjük rendelés előtt érdeklődjön e-mailben az info@avc.hu elérhetőségen a termék/termékek elérhetősége és ára miatt. Köszönjük a megértést.

Azokra a termékekre ahol a cikkszám 2025-el kezdődik ez a felhívás nem vonatkozik.

In-Car-Tel Kft.

This will close in 23 seconds