A Fullrace T Dakar TCT Beadlock A đ Off-road / 4×4 Ă©s Van / 4×4 felni.
Bemutatjuk a Braid Fullrace T Dakar TCT Beadlock A đ off-road / 4×4 Ă©s Van / 4×4 felnit.
1979-ben hivatalosan is megalapĂtjĂĄk a BRAID -et.
Az elsĆ felnik egy Seat 124 Gr.2-vel indultak a Spanyol Körverseny BajnoksĂĄgĂĄban, amit meg is nyernek Salvador Canellas vezetĂ©sĂ©vel.
Több mint 40 éve kifejezetten extrém versenyekre, mint példåul a Dakar és a Baja, gyårtjåk.
KivĂ©teles tartĂłssĂĄg, valĂłs rally körĂŒlmĂ©nyek között Ă©s a legnehezebb terepeken tesztelve.
MaximĂĄlis tartĂłssĂĄg a tapadĂĄs felĂĄldozĂĄsa nĂ©lkĂŒl, mĂ©g nehĂ©z jĂĄrmƱvek esetĂ©n is.
IntegrĂĄlt beadlock rendszerek, amelyeket alacsony nyomĂĄsĂș vezetĂ©shez fejlesztettek ki sziklĂĄs Ă©s homokos terepen.
Nagy teherbĂrĂĄsĂș, extra sĂșlyĂș Ă©s felszereltsĂ©gƱ terepjĂĄrĂłk kezelĂ©sĂ©re tervezett jĂĄrmƱvek.
- Dominancia: Messzebbre tervezve bĂĄrmilyen utazĂĄsrĂłl is legyen szĂł.
- KivĂĄlĂłsĂĄg: Kompromisszumok nĂ©lkĂŒli minĆsĂ©g azoknak, akik feszegetik a hatĂĄrokat.
- KorlĂĄtlan lehetĆsĂ©gek: SzemĂ©lyre szabhatĂł kerekek a teljesĂtmĂ©ny Ă©s az esztĂ©tika szempontjĂĄbĂłl.
- Extrém ellenålló: Extrém tartóssågra tervezve a legnehezebb terepviszonyok között is.
- Verseny tesztelt: fejlett anyagok Ă©s kialakĂtĂĄs a maximĂĄlis ellenĂĄllĂĄs Ă©s megbĂzhatĂłsĂĄg Ă©rdekĂ©ben.
- SzakĂ©rtelem: Ăvtizedek tapasztalata alakĂtja a terepjĂĄrĂł teljesĂtmĂ©ny jövĆjĂ©t.
A Fullrace T Dakar TCT Beadlock A đ felnit Ășgy terveztĂ©k, hogy a legszĂ©lsĆsĂ©gesebb terepek kihĂvĂĄsainak is megfeleljen, Ăgy ez a BRAID katalĂłgus egyik legtartĂłsabb kereke.
A Full Flowcast technolĂłgiĂĄval Ă©s könnyƱ alumĂniumötvözetbĆl kĂ©szĂŒlt felni kivĂ©teles merevsĂ©get Ă©s nagy tartĂłssĂĄgot biztosĂt, optimalizĂĄlt kialakĂtĂĄst kĂnĂĄlva a Baja, Dakar, Cross Country versenyekre Ă©s a felkĂ©szĂŒlt kisbuszos versenyekre.
Robusztus kialakĂtĂĄsa megerĆsĂtett belsĆ Ă©s kĂŒlsĆ peremĂŒlĂ©seket, ultraerĆsĂtett belsĆ peremet, magas pĂșpot Ă©s speciĂĄlis peremrögzĂtĆ rendszert tartalmaz, amelyek kivĂ©teles tapadĂĄst biztosĂtanak a legnehezebb körĂŒlmĂ©nyek között is.
Braid Beadlock A rendszer a leghatĂ©konyabb vĂĄlasztĂĄs alacsony nyomĂĄsĂș futtatĂĄshoz a legnagyobb kihĂvĂĄst jelentĆ terepen.
A Beadlock A rendszere egy 6061-T6 alumĂnium gyƱrƱt hasznĂĄl a gumiabroncs peremĂ©nek rögzĂtĂ©sĂ©re, megakadĂĄlyozva annak kicsĂșszĂĄsĂĄt mĂ©g rendkĂvĂŒl alacsony nyomĂĄs esetĂ©n is.
FĆbb jellemzĆi:
- MaximĂĄlis biztonsĂĄg: SzĂ©lsĆsĂ©ges körĂŒlmĂ©nyek között is biztonsĂĄgosan a helyĂ©n tartja az abroncsot, megakadĂĄlyozva a perem levĂĄlĂĄsĂĄt.
- Gumiabroncs rögzĂtĆ rendszer: JavĂtja a gumiabroncsok tapadĂĄsĂĄt, ezĂĄltal javĂtja a stabilitĂĄst.
- ForgĂĄsmentes rendszer: OptimalizĂĄlja a tapadĂĄst Ă©s a stabilitĂĄst azĂĄltal, hogy megakadĂĄlyozza a gumiabroncsok megcsĂșszĂĄsĂĄt.
Standard motorsport fĂ©nyezĂ©ssel rendelkezik fehĂ©r Ă©s antracit szĂnben, Ă©s acĂ©l betĂ©teket tartalmaz, amelyek garantĂĄljĂĄk a precĂz Ă©s tartĂłs illeszkedĂ©st.
A kerĂ©k szĂ©les ET-eltolĂĄssal kaphatĂł, Ă©s lehetĆvĂ© teszi a PCD Ă©s az agy ĂĄtmĂ©rĆjĂ©nek testreszabĂĄsĂĄt, biztosĂtva a kompatibilitĂĄst az adott jĂĄrmƱ-konfigurĂĄciĂłkkal.
KĂ©rĂ©sre egyedi szĂnek Ă©s közĂ©pkupak adaptĂĄciĂł is elĂ©rhetĆ az egyedi stĂlus elĂ©rĂ©sĂ©hez.
ĂtmĂ©rĆ: 16″, 17″
Szélesség: Egyeztetés alapjån
Eltolås: Egyeztetés alapjån
Pcd max: 160
Maximålis kerékterhelés: 1000 Kg
Anyag: AlumĂnium Si 7Mg hĆkezelĂ©ssel
TechnolĂłgia: Full Flowcast
AlkalmazĂĄsok: Off road 4×4, Van 4×4
AlapszĂn: FĂ©nyes fehĂ©r, FĂ©nyes antracit, Fekete szatĂ©n, FĂ©nyes fekete, SötĂ©t szĂŒrke szatĂ©n, Arany szatĂ©n
Nem alapszĂn: Bronz szatĂ©n
Egyedi szĂn: ElĂ©rhetĆ
SzĂnvĂĄlasztĂ©k: 18.kĂ©p
KözĂ©psĆ kupakok: 19.kĂ©p
BĆvebb informĂĄciĂł az ĂĄrral Ă©s szĂĄllĂtĂĄsi idĆvel kapcsolatban kĂ©rjĂŒk ĂŒzenjen nekĂŒnk az info@autoversenycuccok.hu e-mail cĂmre.
De még több terméket itt talål: Braid Verseny Felnik
1./2.kép Fullrace T Dakar TCT Beadlock A Fényes antracit