A Fullrace B Dakar TCT Beadlock B đ Buggy / SSV felni.
Bemutatjuk a Braid Fullrace B Dakar TCT Beadlock B đ buggy / ssv felnit.
1979-ben hivatalosan is megalapĂtjĂĄk a BRAID -et.
Az elsĆ felnik egy Seat 124 Gr.2-vel indultak a Spanyol Körverseny BajnoksĂĄgĂĄban, amit meg is nyernek Salvador Canellas vezetĂ©sĂ©vel.
Több mint 40 éve kifejezetten extrém versenyekre, mint példåul a Dakar és a Baja, gyårtjåk.
KivĂ©teles tartĂłssĂĄg, valĂłs rally körĂŒlmĂ©nyek között Ă©s a legnehezebb terepeken tesztelve.
MaximĂĄlis tartĂłssĂĄg a tapadĂĄs felĂĄldozĂĄsa nĂ©lkĂŒl, mĂ©g nehĂ©z jĂĄrmƱvek esetĂ©n is.
IntegrĂĄlt beadlock rendszerek, amelyeket alacsony nyomĂĄsĂș vezetĂ©shez fejlesztettek ki sziklĂĄs Ă©s homokos terepen.
Nagy teherbĂrĂĄsĂș, extra sĂșlyĂș Ă©s felszereltsĂ©gƱ terepjĂĄrĂłk kezelĂ©sĂ©re tervezett jĂĄrmƱvek.
- Dominancia: Messzebbre tervezve bĂĄrmilyen utazĂĄsrĂłl is legyen szĂł.
- KivĂĄlĂłsĂĄg: Kompromisszumok nĂ©lkĂŒli minĆsĂ©g azoknak, akik feszegetik a hatĂĄrokat.
- KorlĂĄtlan lehetĆsĂ©gek: SzemĂ©lyre szabhatĂł kerekek a teljesĂtmĂ©ny Ă©s az esztĂ©tika szempontjĂĄbĂłl.
- Extrém ellenålló: Extrém tartóssågra tervezve a legnehezebb terepviszonyok között is.
- Verseny tesztelt: fejlett anyagok Ă©s kialakĂtĂĄs a maximĂĄlis ellenĂĄllĂĄs Ă©s megbĂzhatĂłsĂĄg Ă©rdekĂ©ben.
- SzakĂ©rtelem: Ăvtizedek tapasztalata alakĂtja a terepjĂĄrĂł teljesĂtmĂ©ny jövĆjĂ©t
A Fullrace B Dakar TCT Beadlock B đ abroncsot könnyƱ terepjĂĄrĂł prototĂpusokhoz Ă©s terepjĂĄrĂłkhoz terveztĂ©k, a könnyedsĂ©g Ă©s az erĆ kombinĂĄciĂłjĂĄt kĂnĂĄlva az FIA T3 Ă©s T4 kategĂłriĂĄkra optimalizĂĄlt formĂĄtumban.
A Full Flowcast technolĂłgiĂĄval gyĂĄrtott abroncs alapfelszereltsĂ©gkĂ©nt elfordulĂĄsgĂĄtlĂłval Ă©s beadlock rendszerrel rendelkezik, amely alacsony nyomĂĄsĂș teljesĂtmĂ©nyt tesz lehetĆvĂ© a biztonsĂĄg vagy a teljesĂtmĂ©ny felĂĄldozĂĄsa nĂ©lkĂŒl.
Braid Beadlock B rendszer egyszerƱsĂ©g Ă©s hatĂ©konysĂĄg alacsony nyomĂĄsĂș vezetĂ©shez.
A Beadlock B rendszer Ășgy lett kialakĂtva, hogy legalĂĄbb 1 bar nyomĂĄson is biztonsĂĄgosan tartsa a gumiabroncsot, biztosĂtva a teljesĂtmĂ©nyt Ă©s a stabilitĂĄst a legnehezebb terepen is.
FĆbb jellemzĆi:
- RögzĂtĆcsavarok: KerĂŒli a gumiabroncsok elfordulĂĄsĂĄt vagy kicsĂșszĂĄsĂĄt.
- 90°-os megmunkĂĄlt pĂșpprofil: JavĂtja a gumiabroncsok tapadĂĄsĂĄt.
- Nem forgĂł rendszer: OptimalizĂĄlja a tapadĂĄst rendkĂvĂŒl alacsony nyomĂĄson.
- Tökéletes motorsporthoz: A legmagasabb igényekre tervezve.
- HatĂ©konysĂĄg Ă©s egyszerƱsĂ©g: Egy egyszerƱbb, könnyen hasznĂĄlhatĂł megoldĂĄs, amely nem köt kompromisszumot a teljesĂtmĂ©ny terĂ©n.
- Mindennapi terepjĂĄrĂł kalandokhoz tervezve: IdeĂĄlis autĂłrajongĂłknak Ă©s olyan jĂĄrmƱveknek, amelyeknek egyszerƱ, mĂ©gis megbĂzhatĂł Beadlock rendszerre van szĂŒksĂ©gĂŒk a gyakori terephasznĂĄlathoz.
Standard motorsport fĂ©nyezĂ©ssel rendelkezik fehĂ©r szĂnben, Ă©s acĂ©l betĂ©teket tartalmaz, amelyek garantĂĄljĂĄk a precĂz Ă©s tartĂłs illeszkedĂ©st.
A kerĂ©k szĂ©les ET-eltolĂĄssal kaphatĂł, Ă©s lehetĆvĂ© teszi a PCD Ă©s az agy ĂĄtmĂ©rĆjĂ©nek testreszabĂĄsĂĄt, biztosĂtva a kompatibilitĂĄst az adott jĂĄrmƱ-konfigurĂĄciĂłkkal.
KĂ©rĂ©sre egyedi szĂnek Ă©s közĂ©pkupak adaptĂĄciĂł is elĂ©rhetĆ az egyedi stĂlus Ă©rdekĂ©ben.
ĂtmĂ©rĆ: 14″, 15″
Szélesség: Egyeztetés alapjån
Eltolås: Egyeztetés alapjån
Pcd max: 156
Anyag: AlumĂnium Si 7Mg hĆkezelĂ©ssel
TechnolĂłgia: Full Flowcast
AlkalmazĂĄsok: Buggy / SSV
AlapszĂn: FĂ©nyes antracit, FĂ©nyes fehĂ©r, Fekete szatĂ©n, FĂ©nyes fekete, SötĂ©t szĂŒrke szatĂ©n, Arany szatĂ©n, Bronz szatĂ©n
Egyedi szĂn: ElĂ©rhetĆ
SzĂnvĂĄlasztĂ©k: 14.kĂ©p
KözĂ©psĆ kupakok: 15.kĂ©p
BĆvebb informĂĄciĂł az ĂĄrral Ă©s szĂĄllĂtĂĄsi idĆvel kapcsolatban kĂ©rjĂŒk ĂŒzenjen nekĂŒnk az info@autoversenycuccok.hu e-mail cĂmre.
De még több terméket itt talål: Braid Verseny Felnik
1./2.kép Fullrace B Dakar TCT Beadlock B Fényes antracit