A Forged Dakar Beadlock A 🚗 Off-road / 4×4 Ă©s Van / 4×4 felni.

Bemutatjuk a Braid Forged Dakar Beadlock A 🚗 off-road / 4×4 Ă©s Van / 4×4 felnit.

1979-ben hivatalosan is megalapĂ­tjĂĄk a BRAID -et.

Az elsƑ felnik egy Seat 124 Gr.2-vel indultak a Spanyol Körverseny BajnoksĂĄgĂĄban, amit meg is nyernek Salvador Canellas vezetĂ©sĂ©vel.

Több mint 40 éve kifejezetten extrém versenyekre, mint példåul a Dakar és a Baja, gyårtjåk.

KivĂ©teles tartĂłssĂĄg, valĂłs rally körĂŒlmĂ©nyek között Ă©s a legnehezebb terepeken tesztelve.

MaximĂĄlis tartĂłssĂĄg a tapadĂĄs felĂĄldozĂĄsa nĂ©lkĂŒl, mĂ©g nehĂ©z jĂĄrmƱvek esetĂ©n is.

IntegrĂĄlt beadlock rendszerek, amelyeket alacsony nyomĂĄsĂș vezetĂ©shez fejlesztettek ki sziklĂĄs Ă©s homokos terepen.

Nagy teherbĂ­rĂĄsĂș, extra sĂșlyĂș Ă©s felszereltsĂ©gƱ terepjĂĄrĂłk kezelĂ©sĂ©re tervezett jĂĄrmƱvek.

  • Dominancia: Messzebbre tervezve bĂĄrmilyen utazĂĄsrĂłl is legyen szĂł.
  • KivĂĄlĂłsĂĄg: Kompromisszumok nĂ©lkĂŒli minƑsĂ©g azoknak, akik feszegetik a hatĂĄrokat.
  • KorlĂĄtlan lehetƑsĂ©gek: SzemĂ©lyre szabhatĂł kerekek a teljesĂ­tmĂ©ny Ă©s az esztĂ©tika szempontjĂĄbĂłl.
  • ExtrĂ©m ellenĂĄllĂł: ExtrĂ©m tartĂłssĂĄgra tervezve a legnehezebb terepviszonyok között is.
  • Verseny tesztelt: fejlett anyagok Ă©s kialakĂ­tĂĄs a maximĂĄlis ellenĂĄllĂĄs Ă©s megbĂ­zhatĂłsĂĄg Ă©rdekĂ©ben.
  • SzakĂ©rtelem: Évtizedek tapasztalata alakĂ­tja a terepjĂĄrĂł teljesĂ­tmĂ©ny jövƑjĂ©t.

A Forged Dakar Beadlock A 🚗 a mĂ©rcĂ©t jelentƑ kerĂ©k olyan magas szintƱ versenyekhez, mint a Dakar-rali.

Kifejezetten a T1+ csapatok szĂĄmĂĄra terveztĂ©k, a 6061 T6 kovĂĄcsolt alumĂ­niumot ötvözi az optimalizĂĄlt kialakĂ­tĂĄssal, amely egyensĂșlyt teremt a könnyedsĂ©g Ă©s az erƑ között.

IdeĂĄlis vĂĄlasztĂĄs a legigĂ©nyesebb körĂŒlmĂ©nyekhez, ötvözve a hagyomĂĄnyt a teljesĂ­tmĂ©nnyel.

Braid Beadlock A rendszer a leghatĂ©konyabb vĂĄlasztĂĄs alacsony nyomĂĄsĂș futtatĂĄshoz a legnagyobb kihĂ­vĂĄst jelentƑ terepen.

A Beadlock A rendszere egy 6061-T6 alumĂ­nium gyƱrƱt hasznĂĄl a gumiabroncs peremĂ©nek rögzĂ­tĂ©sĂ©re, megakadĂĄlyozva annak kicsĂșszĂĄsĂĄt mĂ©g rendkĂ­vĂŒl alacsony nyomĂĄs esetĂ©n is.

FƑbb jellemzƑi:

  • MaximĂĄlis biztonsĂĄg: SzĂ©lsƑsĂ©ges körĂŒlmĂ©nyek között is biztonsĂĄgosan a helyĂ©n tartja az abroncsot, megakadĂĄlyozva a perem levĂĄlĂĄsĂĄt.
  • Gumiabroncs rögzĂ­tƑ rendszer: JavĂ­tja a gumiabroncsok tapadĂĄsĂĄt, ezĂĄltal javĂ­tja a stabilitĂĄst.
  • ForgĂĄsmentes rendszer: OptimalizĂĄlja a tapadĂĄst Ă©s a stabilitĂĄst azĂĄltal, hogy megakadĂĄlyozza a gumiabroncsok megcsĂșszĂĄsĂĄt.

Minden kerĂ©k standard motorsport fĂ©nyezĂ©ssel rendelkezik, kĂŒlönbözƑ szĂ­nekben, Ă©s acĂ©l betĂ©teket tartalmaz, amelyek biztosĂ­tjĂĄk a precĂ­z Ă©s tartĂłs illeszkedĂ©st.

SzĂ©les eltolĂĄsi (ET) vĂĄlasztĂ©kban kaphatĂłk, lehetƑvĂ© tĂ©ve a PCD Ă©s az agyĂĄtmĂ©rƑ testreszabĂĄsĂĄt, biztosĂ­tva a kompatibilitĂĄst az adott jĂĄrmƱ-konfigurĂĄciĂłkkal.

Tovåbbi opciók kérésre: egyedi színek és középkupak adaptåció az egyedi kidolgozåsért.

A standard kerĂ©ktĂĄrcsa-kivitel nem tartalmaz közĂ©pkupakot csak felĂĄr ellenĂ©ben Ă­gy, ha arra van szĂŒksĂ©g, azt a megrendelĂ©s elƑtt kell megadni!

ÁtmĂ©rƑ: 17″, 18″, 20″ (fĂ©l colonkĂ©nt)

SzĂ©lessĂ©g: 7 – 10″ (fĂ©l colonkĂ©nt)

Eltolås: Egyeztetés alapjån

Pcd max: 150

Anyag: KovĂĄcsolt alumĂ­nium 6061 T6

TechnolĂłgia: Forged Aluminium

Alkalmazások: Off road 4×4, Van 4×4

AlapszĂ­n: FĂ©nyes fehĂ©r, Fekete szatĂ©n, FĂ©nyes fekete, SötĂ©t szĂŒrke szatĂ©n, FĂ©nyes antracit, Arany szatĂ©n

Nem alapszín: Bronz szatén

Egyedi szĂ­n: ElĂ©rhetƑ

Színvålaszték: 14.kép

KözĂ©psƑ kupakok: 15.kĂ©p

BƑvebb informĂĄciĂł az ĂĄrral Ă©s szĂĄllĂ­tĂĄsi idƑvel kapcsolatban kĂ©rjĂŒk ĂŒzenjen nekĂŒnk az info@autoversenycuccok.hu e-mail cĂ­mre.

De még több terméket itt talål: Braid Verseny Felnik

1./2.kĂ©p  Forged Dakar Beadlock A  SötĂ©t szĂŒrke szatĂ©n

Érdekelhetnek mĂ©g…