A Forged Dakar Beadlock A đ Off-road / 4×4 Ă©s Van / 4×4 felni.
Bemutatjuk a Braid Forged Dakar Beadlock A đ off-road / 4×4 Ă©s Van / 4×4 felnit.
1979-ben hivatalosan is megalapĂtjĂĄk a BRAID -et.
Az elsĆ felnik egy Seat 124 Gr.2-vel indultak a Spanyol Körverseny BajnoksĂĄgĂĄban, amit meg is nyernek Salvador Canellas vezetĂ©sĂ©vel.
Több mint 40 éve kifejezetten extrém versenyekre, mint példåul a Dakar és a Baja, gyårtjåk.
KivĂ©teles tartĂłssĂĄg, valĂłs rally körĂŒlmĂ©nyek között Ă©s a legnehezebb terepeken tesztelve.
MaximĂĄlis tartĂłssĂĄg a tapadĂĄs felĂĄldozĂĄsa nĂ©lkĂŒl, mĂ©g nehĂ©z jĂĄrmƱvek esetĂ©n is.
IntegrĂĄlt beadlock rendszerek, amelyeket alacsony nyomĂĄsĂș vezetĂ©shez fejlesztettek ki sziklĂĄs Ă©s homokos terepen.
Nagy teherbĂrĂĄsĂș, extra sĂșlyĂș Ă©s felszereltsĂ©gƱ terepjĂĄrĂłk kezelĂ©sĂ©re tervezett jĂĄrmƱvek.
- Dominancia: Messzebbre tervezve bĂĄrmilyen utazĂĄsrĂłl is legyen szĂł.
- KivĂĄlĂłsĂĄg: Kompromisszumok nĂ©lkĂŒli minĆsĂ©g azoknak, akik feszegetik a hatĂĄrokat.
- KorlĂĄtlan lehetĆsĂ©gek: SzemĂ©lyre szabhatĂł kerekek a teljesĂtmĂ©ny Ă©s az esztĂ©tika szempontjĂĄbĂłl.
- Extrém ellenålló: Extrém tartóssågra tervezve a legnehezebb terepviszonyok között is.
- Verseny tesztelt: fejlett anyagok Ă©s kialakĂtĂĄs a maximĂĄlis ellenĂĄllĂĄs Ă©s megbĂzhatĂłsĂĄg Ă©rdekĂ©ben.
- SzakĂ©rtelem: Ăvtizedek tapasztalata alakĂtja a terepjĂĄrĂł teljesĂtmĂ©ny jövĆjĂ©t.
A Forged Dakar Beadlock A đ a mĂ©rcĂ©t jelentĆ kerĂ©k olyan magas szintƱ versenyekhez, mint a Dakar-rali.
Kifejezetten a T1+ csapatok szĂĄmĂĄra terveztĂ©k, a 6061 T6 kovĂĄcsolt alumĂniumot ötvözi az optimalizĂĄlt kialakĂtĂĄssal, amely egyensĂșlyt teremt a könnyedsĂ©g Ă©s az erĆ között.
IdeĂĄlis vĂĄlasztĂĄs a legigĂ©nyesebb körĂŒlmĂ©nyekhez, ötvözve a hagyomĂĄnyt a teljesĂtmĂ©nnyel.
Braid Beadlock A rendszer a leghatĂ©konyabb vĂĄlasztĂĄs alacsony nyomĂĄsĂș futtatĂĄshoz a legnagyobb kihĂvĂĄst jelentĆ terepen.
A Beadlock A rendszere egy 6061-T6 alumĂnium gyƱrƱt hasznĂĄl a gumiabroncs peremĂ©nek rögzĂtĂ©sĂ©re, megakadĂĄlyozva annak kicsĂșszĂĄsĂĄt mĂ©g rendkĂvĂŒl alacsony nyomĂĄs esetĂ©n is.
FĆbb jellemzĆi:
- MaximĂĄlis biztonsĂĄg: SzĂ©lsĆsĂ©ges körĂŒlmĂ©nyek között is biztonsĂĄgosan a helyĂ©n tartja az abroncsot, megakadĂĄlyozva a perem levĂĄlĂĄsĂĄt.
- Gumiabroncs rögzĂtĆ rendszer: JavĂtja a gumiabroncsok tapadĂĄsĂĄt, ezĂĄltal javĂtja a stabilitĂĄst.
- ForgĂĄsmentes rendszer: OptimalizĂĄlja a tapadĂĄst Ă©s a stabilitĂĄst azĂĄltal, hogy megakadĂĄlyozza a gumiabroncsok megcsĂșszĂĄsĂĄt.
Minden kerĂ©k standard motorsport fĂ©nyezĂ©ssel rendelkezik, kĂŒlönbözĆ szĂnekben, Ă©s acĂ©l betĂ©teket tartalmaz, amelyek biztosĂtjĂĄk a precĂz Ă©s tartĂłs illeszkedĂ©st.
SzĂ©les eltolĂĄsi (ET) vĂĄlasztĂ©kban kaphatĂłk, lehetĆvĂ© tĂ©ve a PCD Ă©s az agyĂĄtmĂ©rĆ testreszabĂĄsĂĄt, biztosĂtva a kompatibilitĂĄst az adott jĂĄrmƱ-konfigurĂĄciĂłkkal.
TovĂĄbbi opciĂłk kĂ©rĂ©sre: egyedi szĂnek Ă©s közĂ©pkupak adaptĂĄciĂł az egyedi kidolgozĂĄsĂ©rt.
ĂtmĂ©rĆ: 17âł, 18âł, 20âł (fĂ©l colonkĂ©nt)
SzĂ©lessĂ©g: 7 â 10âł (fĂ©l colonkĂ©nt)
Eltolås: Egyeztetés alapjån
Pcd max: 150
Anyag: KovĂĄcsolt alumĂnium 6061 T6
TechnolĂłgia: Forged Aluminium
AlkalmazĂĄsok: Off road 4Ă4, Van 4Ă4
AlapszĂn: FĂ©nyes fehĂ©r, Fekete szatĂ©n, FĂ©nyes fekete, SötĂ©t szĂŒrke szatĂ©n, FĂ©nyes antracit, Arany szatĂ©n
Nem alapszĂn: Bronz szatĂ©n
Egyedi szĂn: ElĂ©rhetĆ
SzĂnvĂĄlasztĂ©k: 14.kĂ©p
KözĂ©psĆ kupakok: 15.kĂ©p
BĆvebb informĂĄciĂł az ĂĄrral Ă©s szĂĄllĂtĂĄsi idĆvel kapcsolatban kĂ©rjĂŒk ĂŒzenjen nekĂŒnk az info@autoversenycuccok.hu e-mail cĂmre.
De még több terméket itt talål: Braid Verseny Felnik
1./2.kĂ©p Forged Dakar Beadlock A SötĂ©t szĂŒrke szatĂ©n