A Sparco Evo Qrt X đ„ FIA 8855-1999 HomolĂłg VersenyĂŒlĂ©s.
OlaszorszĂĄgban a Sparco ĂĄltal tervezett Ă©s kifejlesztett Evo Qrt X đ„ versenyĂŒlĂ©s QRT technolĂłgiĂĄval aminek a cĂ©lja a vilĂĄg legkönnyebb ĂŒvegszĂĄlas kereteinek lĂ©trehozĂĄsa Ă©s a jövĆ sportĂŒlĂ©seinek jellemzĆi meghatĂĄrozĂĄsa.
Ezzel a technolĂłgiĂĄval a Sparco Ășj szabvĂĄnyokat ĂĄllĂt fel az ĂŒlĂ©s teljesĂtmĂ©nyĂ©re ezĂĄltal csökkentve az egysĂ©gek tömegĂ©t 30% -kal az elĆzĆ ĂŒlĂ©sekhez kĂ©pest.
Ez lehetĆvĂ© teszi, hogy az ĂŒvegszĂĄlas sportĂŒlĂ©seken soha nem lĂĄtott mechanikai szilĂĄrdsĂĄg / tömegarĂĄny ĂĄlljon rendelkezĂ©sre.
A nagy nĂ©pszerƱsĂ©gnek örvendĆ Evo ĂŒlĂ©skĂnĂĄlat most mĂ©g jobb lett a QRT gyĂĄrtĂĄs bevezetĂ©sĂ©vel.
Ez az eljĂĄrĂĄs jelentĆsen csökkentette a sĂșlyt, Ăgy mĂĄr csak 6,8 kg a standard mĂ©retƱ Evo esetĂ©ben.
Ez a legĂșjabb Evo QRT X sorozat teljesen vĂzĂĄllĂł burkolattal rendelkezik, Ăgy ideĂĄlis terepen vagy nyitott tetejƱ autĂłkhoz.
QRT gyĂĄrtĂĄs egy sokkal könnyebb ĂŒlĂ©shez.
Teljesen vĂzĂĄllĂł burkolat.
NormĂĄl Evo Qrt X đ„ vagy Evo Qrt X L Ă©s Evo Qrt X XL mĂ©retek a vezetĆk szĂ©lesebb körĂ©hez.
A stratĂ©giai terĂŒleteken talĂĄlhatĂł csĂșszĂĄsmentes anyag csökkenti a test mozgĂĄsĂĄt a nagyobb kĂ©nyelem Ă©s biztonsĂĄg Ă©rdekĂ©ben.
A Sparco Evo versenyĂŒlĂ©seket szĂĄmos vezetĆ pilĂłtĂĄval Ă©s csapattal egyĂŒttmƱködve fejlesztettĂ©k ki, hogy olyan ĂŒlĂ©st hozzanak lĂ©tre, amely ideĂĄlis a körversenyekhez, de kivĂĄlĂłan hasznĂĄlhatĂł rally autĂłkban is.
A QRT gyårtåsi folyamat a héj formåval kombinålva megnöveli a merevséget.
Alacsony låbpårnåt és 2 db deréktåji pårnåt hasznålnak a nagyobb kényelem érdekében.
FIA 8855-1999 jĂłvĂĄhagyva.
Az M-8 oldalsĂł rögzĂtĆ 290 mm-es tĂĄvolsĂĄggal rögzĂtve.
Méret: 4.kép
HĂ©j sĂșly: 5,000 g
Komplett sĂșly: 7,300 g
Méret: M
De több termĂ©ket mĂ©g itt talĂĄl: HomolĂłg ĂlĂ©s
1./2.kép 008007XNR Fekete