Evo Qrt X 🔥

713,74  Ár az ÁFA-t tartalmazza

FIA 8855-1999 Homológ, fejkeretes, üvegszálas, normál méretű ülés, az új QRT technológiával frissített EVO ülés két méretben kapható, Felhasználási terület: Rally

Engedélyezett utánrendelésre

A Sparco Evo Qrt X 🔥 FIA 8855-1999 Homológ Versenyülés.

Olaszországban a Sparco által tervezett és kifejlesztett Evo Qrt X 🔥 versenyülés QRT technológiával aminek a célja a világ legkönnyebb üvegszálas kereteinek létrehozása és a jövő sportüléseinek jellemzői meghatározása.

Ezzel a technológiával a Sparco új szabványokat állít fel az ülés teljesítményére ezáltal csökkentve az egységek tömegét 30% -kal az előző ülésekhez képest.

Ez lehetővé teszi, hogy az üvegszálas sportüléseken soha nem látott mechanikai szilárdság / tömegarány álljon rendelkezésre.

A nagy népszerűségnek örvendő Evo üléskínálat most még jobb lett a QRT gyártás bevezetésével.

Ez az eljárás jelentősen csökkentette a súlyt, így már csak 6,8 kg a standard méretű Evo esetében.

Ez a legújabb Evo QRT X sorozat teljesen vízálló burkolattal rendelkezik, így ideális terepen vagy nyitott tetejű autókhoz.

QRT gyártás egy sokkal könnyebb üléshez.

Teljesen vízálló burkolat.

Normál Evo Qrt X 🔥 vagy Evo Qrt X L és Evo Qrt X XL méretek a vezetők szélesebb köréhez.

A stratégiai területeken található csúszásmentes anyag csökkenti a test mozgását a nagyobb kényelem és biztonság érdekében.

A Sparco Evo versenyüléseket számos vezető pilótával és csapattal együttműködve fejlesztették ki, hogy olyan ülést hozzanak létre, amely ideális a körversenyekhez, de kiválóan használható rally autókban is.

A QRT gyártási folyamat a héj formával kombinálva megnöveli a merevséget.

Alacsony lábpárnát és 2 db deréktáji párnát használnak a nagyobb kényelem érdekében.

FIA 8855-1999 jóváhagyva.

Az M-8 oldalsó rögzítő 290 mm-es távolsággal rögzítve.

Méret: 4.kép

Héj súly: 5,000 g

Komplett súly: 7,300 g

Méret: M

De több terméket még itt talál: Homológ Ülés

1./2.kép  008007XNR  Fekete

 

További információk

Tömeg 20,1 kg

Érdekelhetnek még…