Circuit Qrt đŸ”„

618,49  Ár az ÁFA-t tartalmazza

FIA 8855-1999 HomolĂłg, fejkeretes, ĂŒvegszĂĄlas, normĂĄl mĂ©retƱ ĂŒlĂ©s, az Ășj QRT technolĂłgiĂĄval frissĂ­tve a Circuit a Touring Ă©s a Rally autĂłversenyek egyik legelterjedtebb ĂŒlĂ©se, FelhasznĂĄlĂĄsi terĂŒlet: Rally, PĂĄlya

Engedélyezett utånrendelésre

TehĂĄt a Sparco Circuit Qrt đŸ”„ FIA 8855-1999 HomolĂłg VersenyĂŒlĂ©s.

OlaszorszĂĄgban a Sparco ĂĄltal tervezett Ă©s kifejlesztett QRT technolĂłgia cĂ©lja a vilĂĄg legkönnyebb ĂŒvegszĂĄlas kereteinek lĂ©trehozĂĄsa Ă©s a jövƑ sportĂŒlĂ©seinek jellemzƑinek meghatĂĄrozĂĄsa.

Ezzel a technolĂłgiĂĄval a Sparco Ășj szabvĂĄnyokat ĂĄllĂ­t fel az ĂŒlĂ©s teljesĂ­tmĂ©nyĂ©re ezĂĄltal csökkentve az egysĂ©gek tömegĂ©t 30% -kal az elƑzƑ ĂŒlĂ©sekhez kĂ©pest.

Ez lehetƑvĂ© teszi, hogy az ĂŒvegszĂĄlas sportĂŒlĂ©seken soha nem lĂĄtott mechanikai szilĂĄrdsĂĄg / tömegarĂĄny ĂĄlljon rendelkezĂ©sre.

A Circuit Qrt đŸ”„ Ă©s a valamivel nagyobb Circuit II versenyĂŒlĂ©sek a Sparco QRT (Quick Resin Technology) eljĂĄrĂĄsĂĄval kĂ©szĂŒltek, amely a korĂĄbbi Circuit modellekhez kĂ©pest 3,85 kg-mal csökkentette a sĂșlyt.

A fejvĂ©delem integrĂĄlt a nagyobb biztonsĂĄg Ă©rdekĂ©ben oldalirĂĄnyĂș ĂŒtközĂ©sek esetĂ©n.

QRT gyĂĄrtĂĄsi folyamat a sokkal könnyebb ĂŒlĂ©sĂ©rt, a biztonsĂĄg Ă©s a merevsĂ©g kompromisszumok nĂ©lkĂŒl.

BeĂ©pĂ­tett fejvĂ©delem a jelentƑsen megnövelt biztonsĂĄg Ă©rdekĂ©ben oldalsĂł ĂŒtközĂ©sek esetĂ©n.

A stratĂ©giai terĂŒleteken talĂĄlhatĂł csĂșszĂĄsmentes anyag csökkenti a test mozgĂĄsĂĄt a nagyobb kĂ©nyelem Ă©s biztonsĂĄg Ă©rdekĂ©ben.

Szabvånyos méretben (Circuit) és nagy méretben (Circuit II) kapható, hogy a meghajtók szélesebb körét fogadja el.

A Circuit Ă©s Circuit II legĂșjabb verziĂłja 30%-os sĂșlymegtakarĂ­tĂĄst kĂ­nĂĄl az elƑzƑ modellhez kĂ©pest, miközben tovĂĄbbra is merev Ă©s erƑs marad.

Ez a forradalmi QRT gyĂĄrtĂĄsi eljĂĄrĂĄsnak köszönhetƑ, amely lehetƑvĂ© teszi, hogy az ĂŒlĂ©s szĂ©nszĂĄlas tömegƱ legyen, de kedvezƑbb ĂĄrban.

Az alappĂĄrnĂĄn Ă©s a vĂĄllakon csĂșszĂĄsmentes anyagot hasznĂĄlnak a testtartĂĄs növelĂ©se Ă©rdekĂ©ben, az alacsony profilĂș, egyrĂ©szes pĂĄrna pedig nagyobb biztonsĂĄgot nyĂșjt azĂĄltal, hogy a lĂĄbakat az ĂŒlĂ©shĂ©jon belĂŒl tartja.

Az ĂŒlĂ©s kompatibilis az összes FHR Ă©s hibrid eszközzel, Ă©s a hevedernyĂ­lĂĄsok lehetƑvĂ© teszik az összes heveder konfigurĂĄciĂłval valĂł hasznĂĄlatĂĄt.

FIA 8855-1999 jĂłvĂĄhagyva.

Az M-8 oldalsĂł rögzĂ­tƑ 290 mm-es tĂĄvolsĂĄggal rögzĂ­tve.

Méret: 6.kép

HĂ©j sĂșly: 7,100 g

Komplett sĂșly: 8,600 g

Méret: L

De több termĂ©ket mĂ©g itt talĂĄl: HomolĂłg ÜlĂ©s

1./2.kép  008019RNR  Fekete

TovĂĄbbi informĂĄciĂłk

Tömeg 20,1 kg

Érdekelhetnek mĂ©g…